Bortglömt mellan större filer.

Hej allihopa!
.
.
Denna gången hade jag tänkt visa er några av mina påbörjade projekt, som jag aldrig avslutat. När jag börjar med en bild gör jag först en skiss på ungefär hur jag vill att den ska se ut. Ibland blir skissen inte tillräckligt bra, eller helt enkelt inte tilltalande nog för att jag ska forstätta med den. Då blir skisserna bara liggandes som skräp på min hårddisk och glömms med tiden bort.
.
Idag tittade jag igenom mina mappar och fann en del rätt intressanta bilder och skisser. Kanske jag skulle ta mig tiden och göra klar dem ändå? I så fall, vilken av dem?
.
.

.

.

.

.
.


PEACE!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg! Den första eller den sista tycker jag :)

2013-02-13 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0