Remember Me

Remember me
Inspirerad av dubstep denna gången. Låten och texten jag fastnat på hittar ni längst ner.
För övrigt har jag börjat bli riktigt slapp med mina bilder. Är slarvig och låter inte saker ta sin tid. Målar bara det jag vet att jag kan. Fy mig.


Har tänkt på en annan sak också; att tid kommer aldrig åter. Det är först nu som jag verkligen börjat kunna förstå innebörden av de orden. Först nu har jag velat ha tiden tillbaka. Först nu har jag börjat bli gammal. Okej, jag är 17 år, men ändå. Jag kommer aldrig mer vara oskyldig som man är som barn. Aldrig. Tiden är knapp och snart kommer jag önska efter att vara tonåring igen. Shit.
http://www.youtube.com/watch?v=4o_9xeyK5YY

Remember when
I caught your eye
You gave me rainbows
And butterflies
When our love was over
I was such a mess

I smiled at you
And you smiled back
That's when I knew
Theres no turning back
I still love you

I tried to fight it
I tried so hard
And everyday I'd pray to god
That you and me were meant to be
But you had another
You had a lover


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0