Real eyes, Realize, Real lies.

 
Hej!


Har ju varit borta ett bra tag nu, 7 månader för att vara exakt, så kände att jag kanske skulle ta och uppdatera bloggen lite. Nedan kan ni få en inblick av vad jag pysslat med under min frånvaro. 
 
 
Först den färdiga bilden jag gav en sneak peak på. Den föreställer bloggaren Joakim Lindqvist och hans dåvarande pojkvän. Så söta! Hans blogg hittar ni här: http://joakimlindqvist.com/
Ännu ett porträtt, denna gången av min fina vän Alina.
En fantasybild där jag vart inspirerad av den övergående skärpan i bilden.
Jag har gjort en hel del blyerts också, exempel på detta nedan.
 
 
 
 När jag emellanåt har tittat in här på bloggen verkar det som att mina tutorials är de mest populära. Jag har aldrig riktigt tagit mig tiden att spara mellanstegen i mina processer, men kanske ska det bli ändring på detta. Jag får nog ta mig den tiden och skapa en någon dag. Men i så fall, vad ska den vara för? Vill ni hellre lära er rita ögon än bilar, de första grunderna eller bara hur man ska tänka kring upplägget av en mer omfattande bild?
 
Och till sist vill jag åter hänvisa er till min deviantartsida, där namnet är JEZSiiH.


PEACE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0